piątek, 17 stycznia 2014

Reprezentacja Liechtensteinu w piłce nożnej cz.1

Cześć,
Dziś mam Wam do pokazania autografy otrzymane od Federacji Liechtensteinu w piłkę nożną. Dostałem cztery oryginalne autografy, ale na razie pokażę tylko dwa, a kolejne dwa wrzucę na bloga w poniedziałek. Odpowiedz dostałem po dwóch miesiącach. Wysłałem maila z prośbą.

Martin Stocklasa (ur. 29 maja) - piłkarz reprezentacji Liechtensteinu. Jego brat, Michael, również gra w tej reprezentacji. Martin obecnie gra w szwajcarskim FC Sankt Gallen, do którego trafił w 2011 roku z SV Ried. Wcześniej grał w FC Vaduz, gdzie rozpoczął seniorską karierę, a także w szwajcarskich FC Zürich oraz SC Kriens i niemieckim Dynamo Drezno.



Peter Karl Jehle (ur. 22 stycznia 1982) - piłkarz z Liechtensteinu grający na pozycji bramkarza. Obecnie występuje w barwach FC Vaduz. W przeszłości grał w takich klubach jak Grasshoppers Zurych, Boavista Porto czy Tours FC.


2 komentarze:

  1. Cześć gratulację,proszę dopisz mnie do listy blogów,napisz kiedy to zrobisz,chetnie też Cię u siebie dopiszę,pozdrawiam
    http://autografygwiazdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń