czwartek, 13 lutego 2014

Southampton FC

Cześć,
Dziś dostałem list od angielskiego klubu, mianowicie od Suothampton'u FC, a w nim trzy autografy. Podpisy należą do Artura Boruca, Adama Lallana i Stevena Davisa. Czekałem ok. 7 dni, a wszystkie autografy są nadrukowane. Zdobyłem je wysyłając prośbę mailową do klubu. Dziś postanowiłem wysłać pierwsze listy do polskich klubów. Mam nadzieję że niedługo będę mógł się pochwalić zdobyczami.

Artur Boruc (ur. 20 lutego 1980) - polski bramkarz, od 2004 roku występujący w reprezentacji Polski. Uczestnik Mistrzostw Świata w 2006 i Mistrzostw Europy w 2008 roku. Na co dzień występuje w angielskim Southampton FC. Po za tym grał jeszcze m.in. we Fiorentinie AC i Celticu.



Adam Lallana (ur. 10 maja 1988) - angielski piłkarz grający na pozycji pomocnika. Jest wychowankiem Southampton FC, w którym rozegrał dotychczas 222 mecze. We wrześniu 2012 po raz pierwszy dostał powołanie do pierwszej reprezentacji Anglii i rozegrał w niej jak na razie jedno spotkanie.


Steven Davis (ur. 1 stycznia 1985) - defensywny pomocnik grający w reprezentacji Irlandii Północnej. W Southamptonie występuje od 2012 roku i rozegrał dotychczas 53 mecze. Wcześniej grał w barwach Aston Villa, Fulham i Glasgow Rangers. W reprezentacji rozegrał jak na razie 65 spotkań.


7 komentarzy: