niedziela, 4 maja 2014

Zdobywca Pucharu Polski 2014 - Zawisza Bydgoszcz!

Cześć,
Dziś autografy, które zdobyłem wczoraj osobiście na fecie zorganizowanej, jak pewnie wiecie, z okazji zdobycia pierwszego w historii trofeum Pucharu Polski. Mecz może był przeciętny, ale za to rzuty karne fantastyczne. Wczoraj zawodnicy Zawiszy zaprezentowali puchar w Bydgoszczy. Można było tego pucharu dotknąć, zrobić zdjęcia z zawodnikami i oczywiście zebrać autografy. Niestety znów nie mam całego zespołu, udało mi się zebrać 16 autografów. Na programie meczowym z finału podpisał mi się Igor Lewczuk (zdobywca decydującego gola), a na składach meczowych podpisali się: Wojciech Kaczmarek, Andre Micael, Łukasz Nawotczyński, Sebastian Ziajka, Paweł Strąk, Sebastian Dudek, Kamil Drygas, Piotr Petasz, Luis Carlos, Wahan Geworgian, Jorge Kadu, Ryszard Tarasiewicz (trener), Waldemar Tęsiorowski (II trener) oraz Radosław Osuch (właściciel). Bardzo się z tych autografów cieszę i mam nadzieję że niedługo uda mi się zebrać autografy całego zespołu.



3 komentarze: