piątek, 1 sierpnia 2014

Odznaka z meczu Wisła Kraków-FC Barcelona

Cześć,
Dziś pokażę Wam odznakę, którą nabyłem w sklepie Wisły Kraków. Jest to przypinka okazjonalna zrobiona z okazji meczu eliminacji Ligi Mistrzów pomiędzy Białą Gwiazdą, a FC Barceloną. Ten mecz wielu osobom utkwił w pamięci dzięki fantastycznej grze Wisły w rewanżu, w którym Wiślacy wygrali 1-0 po bramce Clebera. Niestety w pierwszym meczu Barca wygrała 4-0 i piłkarze z Krakowa w drugim meczu byli już bez szans, pokazali jednak wolę walki, której obecnie, często brakuje polskim drużynom. Odznak zrobiono tylko 200 sztuk, a ja nabyłem przypinkę z numerem 146. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Jest to pierwsza rzecz, która pojawiła się na blogu, którą kupiłem, ale przez pustki w skrzynce, nie było innego wyjścia.




3 komentarze: