niedziela, 4 stycznia 2015

Michał Masłowski

Cześć,
Dziś autograf najlepszego zawodnika Zawiszy Bydgoszcz i jednego z najbardziej obiecujących piłkarzy w Ekstraklasie, Michała Masłowskiego. Masło to ofensywny pomocnik występujący z drużynie z Bydgoszczy od 2011 roku. W reprezentacji rozegrał dotychczas tylko 3 spotkania jednak gdyby nie jego poważna kontuzja byłoby tych występów znacznie więcej. W 2014 roku Masłowski zdobył nagrodę Odkrycia Roku T-Mobile Ekstraklasy. Przez nieudany sezon coraz częściej mówi się o transferze Michała do Legii lub Śląska, jednak nie wiadomo co z tego wyjdzie. Oby grał w Bydgoszczy jak najdłużej. Zdjęcie jest z autografem i dedykacją. Zmieniłem trochę strony na blogu oraz uaktualniłem moją kolekcję, która od teraz nazywa się "Moje pamiątki", a także dodałem "Spis autografów" :)


4 komentarze: