poniedziałek, 1 lutego 2016

Artego Bydgoszcz

Cześć,
Dziś autografy od obecnych wicemistrzyń Polski w koszykówkę, Artego Bydgoszcz. Od bydgoskiego klubu otrzymałem kalendarz na 2016 rok wraz z podpisami zawodniczek i sztabu szkoleniowego. Łącznie znajduje się na nim 12 autografów. Artego to dwukrotny brązowy medalista PLKK w sezonach 2012/2013 i 2013/2014. Na kalendarzu swoje podpisy złożyły: Darxia Morris, Julie McBride, Martyna Koc, Agnieszka Fikiel, Elżbieta Międzik, Amisha Carter, Karina Szybała, Klaudia Niedźwiedzka, Edyta Faleńczyk, Katarzyna Kocaj, a także trener Tomasz Herkt i trener przygotowania motorycznego Marcin Kaczocha.



9 komentarzy:

  1. Gratuluje ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/01/20-adam-maysz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, gratuluję autografów jak również świetnego bloga. Ja także założyłam bloga i pojawiła się pierwsza notka. Jeśli możesz to proszę dodaj mnie do linków. Ja już to zrobiłam z przyjemnością. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Dodałem Twój blog do ulubionych proszę o to samo

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Widzę,że jesteś z Bydgoszczy,a ja z Torunia :)

    OdpowiedzUsuń